قاصد سولدوز

پاک ترین عشق ها و زیباترین خاطراتم را در کودکی های شیرینم جا گذاشته ام

قاصد سولدوز

پاک ترین عشق ها و زیباترین خاطراتم را در کودکی های شیرینم جا گذاشته ام

قاصد سولدوز

ای قلم سن سئنان لحظه لرین مرحمی سن،تک قالان گونلریمین همدمی سن، قییدیلمز عومورون باشلاماسی، خاطرات دفتریمین یاوری سن

آخرین مطالب

نیایش

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۰ ب.ظ

بازهم دلتنگم..دلتنگ لحظه های سبز باتو بودن...دلتنگ ثانیه های بی قرارخلوتم باتو...

بازدلم به هربهانه ای ،تورا میخواند،تورا میجوید،ذره ذره ی وجودم نیاز به تورا آرام در گوشم نجوا میکند. تـشنگی یافتنت، زانوهای خسته ام را توان دوباره بخشیده،قدمهای سنگینم از زمین برخواسته ودستهای امیدوارم به دامنت آویخته اند

جسمم،روحم،جانم،از تو..تنها ،تورا میخواهند،بخشش تورا..کرم تو را..لطف تو را..رضـــــای تورا..نگاه تو را..،تــو را..وفقط تــو را..ای تنها سرمایه ام! تنها کسم! تنها مونــسم!

چه زیباست صدایی که تورا به بزرگی یاد می کند!!وچه زیباست ماهی که در آن فکروخیال تودر دلها حاکم است!! وشبهایی که تنها یاد تو آرامش بخش قلبهای بی قرارمان است!!شبهایی که در آن، خود را شرمنده ی اعمال خویش یافته،بی سرمایه..با دستانی خالی در برهوت گناهانمان..به دنبال چشمه ای هستیم،تـا،دل زنگار بسته ی خویش را در آن شستشو دهیم، ولی خودرا درمانده ترین مخلوقاتت می یابیم،که باز..رحمتت را از لابه لای درهای بسته ی دلمان و روزنه های غبار بسته اش با صلابت تمام منعکس میکنی و مرحم قلبهای شکسته مان میشوی وباز می خوانی مان..وبـــاز..می بخشی مان، وباز ..عزّتـمان می دهی.. وچه بدبخت است دلی که درایــن شبهای عزیــز تورا نیابــد!!

 

 

 

 

  • اکرام

نظرات  (۱۴)

خدایا 
حکمت فدمهایی را که برایم برمیداری برمن اشکار کن،تا درهایی را که به سویم می گشایی ندانسته نبندم
و درهایی که به رویم می بندی ندانسته نگشایم...
مطالبت رو خوندم حاکی از این که با علاقه می نویسی مر حبا

امید وارم با همین علاقه مندی هم کارت پیشرفت کنه

در پناه حق ،شاد وامید وار ،قلمت هم مانا
عالی بود . عالی و با احساس . منتظر هستیم
پاسخ:
ممنون از حضورتون! نظراتــتون دلگرمم میکنه .چشم بازم مینویسم حتی اگه بد ازآب در بیاد.
  • نفیسه علمی نیک
  • به به دختر عمه چه کرده ...
    خیلی قشنگ نوشتی .
    پاسخ:
    ببیــــــــــن..از این هندونه ها بازم تو خونه تون داریــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مزه شون خیلی شیرینه!!!!!!!!! آی میچـسسسسسسسبه افطاریو

    با ایـــنا خوردن!!!

    اگه یه روزی یه نویسنده شدم و دعوتم کردن یه برنامه ی تلویزیونی و

    سوال کردن مشوق شما برای صعود از پیــلّه کانه ترقّی کی بوده؟؟
     
    میگم؛دختردایـــیه  بیولوژیسته کدبانوی آشپزه مهندسمون

    (حالا..ببــُـرّ وببـــر)

  • مهدی پاکدل
  • اکرام خانوم با اینکه میگید تازه شروع کردید ولی خوبه . ادامه بدید
    پاسخ:
     خوش آمد میگم خدمت شما وهمه ی دوستانی که زحمت کشیدید و مطالب ما رو خوندید و قابل برای نظر دادن دونستید.

     چشم ادامه میدم .چیزای زیادی تو فکرم دارم ولی روی کاغذ آوردنش برام یکم سخته.

     مخصوصا اینکه زبان مادری من ترکیه ،نوشته های فارسیم خوب از آب در نمیان.

     میشه خواهش کنم شما هم کمکم کنید.آدرس وبتونو ندارم.خوندن نوشته هاتون حتما کمکم میکنه

     برای بهتر نوشتن.

    تارییم منیم

    سیزلاییر احوالیما صبحه قدر تاریم منیم
    تکجه تاریم دیر قارا گونلرده غمخواریم منیم
    چوخ وفالی دوستلاریم واردیر، یامان گون گلجه یین
    تاردان اوزگه قالماییر یار وفاداریم منیم
    یئر توتوب غمخانه ده، قیلدیم فراموش عالمی
    من تارین غمخواری اولدوم، تار غمخواریم منیم
    گوزلریمه هر تبسم سانجیلیر نئشتر کیمی
    کیپریگی خنجردی، آه، اول بی وفا یاریم منیم
    آسمان آلدی کناریمدان آی اوزلو یاریمی
    یاش توکر اولدوز کیمی بو چشم خونباریم منیم
    ای بو غملی کونلومون تاب و توانی، سویله بیر
    عهد و پیمانین نه اولدو، نولدو ایلغاریم منیم
    “شهریار”م گرچی من سوز مولکونون سلطانی یم
    گوز یاشیمدان باشقا یوخدور در شهواریم منیم

    چنان زندگی کنیم که کسانی که ما را می شناسند، اما خدا را نمی شناسند، بواسطه آشنایی با ما، خدا را بشناسند نه آنکه از خدا دور شوند. ++ فراموش نکنیم قطاری که ار ریل خارج شده، ممکن است آزاد باشد ولی راه به جایی نخواهد برد
    از نوشته هاتون خیلی خوشم اومد - متنی که گذاشتم حرف دل خودم بود ایراد برای نوشته های شما نبود - برای کل افراد جامعه نوشتم هرکی که بخونه- اللهم عجل لولیک الفرج 
    پاسخ:
    الهی آمیــــن!!!دلا که میسوزن ،انتظار بیشتر نمایان میشه.مخصوصا با این احوال زمانه.
  • خدایا عاشقم عاشق ترم کن
  • اکرام خانوم همه نوشته هاتون رو خوندم ، خیلی قشنگ می نویسین .بخصوص همین نیایش از همه دل نشین تر بود بازم بنویس اینم یه حدیث قدسی بود که بعد خوندن نوشته هات به ذهنم رسید خالی از لطف ندیدم که اینجا بذارم 

    هر کس مراطلب کرد مرا می یابد .هر کس مرا یافت مرا می شناسد و هر کس مراشناخت عاشق من می شود و هر کس عاشق من شد ،من عاشق او می شوم وهر کس را که عاشقش شدم ،می کشم وهر کس را کشتم دیه ی او بر من است و هر کس دیه اش بر من باشد خود دیه ی او می شوم.

                                                               حدیث قدسی

    پاسخ:
    قربون خدای مهربون خودمون بشم ..اسم ویاد اونه که نوشته ها رو زیبا میکنه،واسه همین این نوشته

    بیشتر به دلتون نشسته
  • ماهی کوچولو
  • *****سلام دوست خوبم ****
    مرسی از نوشته هات از دلم گفتی خدادلت رو روشن تر کنه تا زیباتر از این هم بنویسی تادرمونی بشن برا دل تنهام 
    پاسخ:
    سلام ماهی کوچولو.فکر میکنی دلت تنهاست..وگرنه..

    "اگر تنهاترین تنهایان شوم ..بازهم خدا هست..

     خداوندجانشین همه ی نداشته های من است"(دکتر علی شریعتی)
    ((((((((((((((یه دنیا ممنون از حضورت))))))))))))))))
    برات خدایی بودن و خدایی موندن آرزو میکنم
    پاسخ:
    لطف دارین!
    خیلی قشنگ بود گلم متنت........................دوست دااااااااااااااااارم...
    پاسخ:
    گلی خودتی؟اگه خودتی بگو.یه رگ ننه جون به من رسیده ها!!

    خدا گوید:تو ای زیبا تر از خورشید زیبایم

    تو ای والاترین مهمان دنیایم

    بدان اغوش من باز است

    شروع کن

    یک قدم با تو...

    تمام گامهای مانده اش با من...


    "الا بذکرالله تطمئن القلوب
    پاسخ:
    سوخت ز عشقش این جگر ! نیست مرا زخود خبر !

       آهن و آتشم دگر هیــــــــچ اثر نمی کند




    سلام
    خدایی وب قشنگی داری ...
    هر چی بگم بازم کمه..
    پاسخ:
    سلام.چشماتون قشنگ میبینه

    اکرام جان خیلی عالی بود.دیگه نبینم شعر مردمو کش بری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    سئو قیمت درب اتوماتیک شیشه ای چاپ مقاله کرکره برقیکرکره برقی انجام پروژه های دانشجویی آموزش تعمیرات موبایلدرب اتوماتیک