قاصد سولدوز

پاک ترین عشق ها و زیباترین خاطراتم را در کودکی های شیرینم جا گذاشته ام

قاصد سولدوز

پاک ترین عشق ها و زیباترین خاطراتم را در کودکی های شیرینم جا گذاشته ام

قاصد سولدوز

ای قلم سن سئنان لحظه لرین مرحمی سن،تک قالان گونلریمین همدمی سن، قییدیلمز عومورون باشلاماسی، خاطرات دفتریمین یاوری سن

آخرین مطالب

ایام سوگواری امام حسین تسلیت!

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱ ق.ظ

خیلی دلم میخواست بتونم عرض ارادتی به آقا امام حسین


داشته باشم.ولی متاسفانه هنوز به اون آگاهی واخلاص


نرسیدم که بتونم در مورد ایشان و یارانشان چیزی بنویسم،


یا خودمو حسینی نشون بدم.



قلبهای ما با حسین(علیه السلام)بیگانه اند


مگر میشود باور کرد وجودی را که فقط خدا در آن ساکن است 


من خودم همین یه جمله رو تونستم بگم.


اما یه ماه پیش تو یکی از سایتها این شعر پر معنا


رو در باره ی امام حسین خوندم.حیفم اومد یادداشتش نکنم.


.

.

.

اصلآ حسین جنس غمش فرق میکند


این راه عشق پیچ وخمش فرق میکند


اینجا گدا همیشه طلب کار میشود


اینجا که آمدی کرمش فرق میکند


شاعر شدم برای سرودن برایشان


این خانواده محبتش فرق میکند


صد مرده زنده میشود از ذکر یاحسین


عیسای خانواده دمش فرق میکند


از نوع ویژگی دعای زیر قبه اش


معلوم میشود حرمش فرق میکند 


تنها نه اینکه جنس غمش،جنس ماتمش


حتی سیاهی علمش فرق میکند


با پای نیزه روی زمین راه می رود


خورشید کاروان ، قدمش فرق میکند


من از حسنُ منـّی پیغمبر خدا


فهمیده ام حسین همه اش فرق میکند




  • اکرام

نظرات  (۱)

  • خدا همان خداست
  • خدایا همیشه به نامت آغاز کرده ام
    همیشه از تو شروع کرده ام همیشه به یاد آورده ام که تنها تو را دارم ...
    اکنون هوای ماندن و نماندن پریشانم کرده است!حال و هوای غریبی دلم را خراش می دهد۱
    "حسی مرا به گور حسی مرا به زندگی نزدیک میکند!"
    نمی دانم تلاطم درونم را چه نه میدانم دست تو ست که موج نا ارامش را می خواباند
    اگر تو یاری ام ندهی می مانم هیبت تردید و دودلی بر پیکر روحم سایه می افکند.
    ان وقت آنی دوام نخواهم آورد!هرگاه هر سو هر تپش که میرود تا خاطره شود
    تو همیشه تر میشوی
    کمکم کن تا همیشه به یادم بماند که :
    خدا همان خداست من همیشه من نبوده ام!!!.....
    پاسخ:
    به سرزمین راز ونیازها خوش آمدید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    سئو قیمت درب اتوماتیک شیشه ای چاپ مقاله کرکره برقیکرکره برقی انجام پروژه های دانشجویی آموزش تعمیرات موبایلدرب اتوماتیک