قاصد سولدوز

پاک ترین عشق ها و زیباترین خاطراتم را در کودکی های شیرینم جا گذاشته ام

قاصد سولدوز

پاک ترین عشق ها و زیباترین خاطراتم را در کودکی های شیرینم جا گذاشته ام

قاصد سولدوز

ای قلم سن سئنان لحظه لرین مرحمی سن،تک قالان گونلریمین همدمی سن، قییدیلمز عومورون باشلاماسی، خاطرات دفتریمین یاوری سن

آخرین مطالب

رسیدن یا تباهی

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ

گاه به مرگ می اندیشم...گاه به زندگی..


زندگی رؤیایی بود که در عدم آرزویش را داشتم


بودنش را میخواستم،میدانستم اگر بیاید چند روزی مهمانش خواهم شد


می ترسم از این مهمانی وقتی ماندن مرا اسیر خود میکند


می هراسم از مرگ! از رفتن ! از دل کندن !!وحشت میکنم از پایان!!


اینجا..قفس خوبیست،به آن عادت کرده ام.


میخواهم بمانم.آب..دانه..دوست..همه چیز دارم


اما زندگی ماندن نیست،همانگونه که مرگ پایان نیست


مرگ یعنی رسیدن به یک قدم بالاتر از زندگی،


مرگ یعنی اوج گرفتن در مسیر بی انتهای هستی،


هستی همچنان پابر جاست..وما..


مسافرانی هستیم که رو به مقصدی داریم.


چه تماشاییست وقتی مسافر به مقصدش می رسد.

  • اکرام

نظرات  (۵)

سلام.
با سوالی در مورد امر به معروف به روزیم...؟؟؟؟
منتظر نظرات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه مشارکتی در این بحث داشته باشید...
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مد
سلام.

پیشاپیش میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت مولا امیرالمومنین

:شاه مردان-شیر یزدان-مرد عرفان-جان عالم-یار خاتم-عشق و جانم

حضرت علی علیه السلام

و روز پدر گرامی باد.



با شعری در مورد حضرت علی به روزیم.
منتظر شما و نظرات زیباتون.
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا

یا علی مدد
  • مامان مش حسین آقا
  • اون نظر منوپاک کن
    آدم باید شاکرباشه
    پاسخ:
    میگم ماشالا چقد تپل  مپل شدی!!!!!دونه  ها بهت نساخته

    من برا همه ی کسایی که دوستشون دارم و برام عزیزن از کلمه ی دوست استفاده میکنم

    دختر دایی گلم هم یکی از این دوست هاست.شاید کم ببینمش ولی برام عزیزه

    خدا رو شکر !!زندگیم خیلی بهتر شده ولی گاهی دلم برای روزای سخت تنگ میشه

    تو روزای سختی بیشتر یاد خدا بودم.


    به زندگی بیاندیش عزیزم
    پاسخ:
    می اندیشم ... بسیار..
  • دو دو تا هشت تا !!
  • به خدا می گم سلام؛ میگه صدتا سلام.

    به خدا میگم دوستت دارم؛ می گه من عاشقتم.

    به خدا می گم اجازه می دی پاتو ببوسم؛ میگه بیا در آغوشم.

    به خدا می گم خدا راه رو نشونم بده؛ می گه بیا کولت کنم.

    به خدا می گم روزی من رو قطع نکن؛ میگه بیشترم می کنم.

    به خدا می گم دستمو بگیر، کمکم کن؛ می گه بیا برسونمت.

    به خدا می گم منو می بخشی؛ می گه بخشش که سهله، عوضش ثوابم می دم.

    به خدا می گم دو دو تا؛ می گه هشت تا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    سئو قیمت درب اتوماتیک شیشه ای چاپ مقاله کرکره برقیکرکره برقی انجام پروژه های دانشجویی آموزش تعمیرات موبایلدرب اتوماتیک